Rekryteringsdags!


Ikväll hade vi möjlighet att träffa olika sportföreningar och andra föreningar såsom sororitys och någon kvinnoförening. Det är tydligen dags för rekrytering och jag funderar starkt på att ansöka. Nja. Det hade antagligen vart en sjukt rolig upplevelse men t.o.m. jag inser att jag är för gammal för det och jag har antagligen inte så mkt gemensamt med dessa damer :) Dessutom måste man oftast betala en ganska fin summa för att de ens ska överväga ens medlemskap. Med andra ord så köper man alltså dina vänner genom att bli medlem. Jag skriver nog ett mer ingående inlägg om sororitys senare i vår när jag vet mer om dem, men det kommer nog bli svårt att komma nära inpå dem.


Jag kanske kan få bli anställd som rekryteringskonsult annars? De skulle antagligen dock se mina rekryteringar som kostsamma felrekryteringar haha!


På UNCW campus finns det inga riktiga sorority eller fraternity hus, men de bor oftast i suitsen och flera av byggnaderna pryds av de grekiska bokstäverna.



Jag kanske kan få bli anställd som rekryteringskonsult istället? Dock hade de nog anklagat mig för dyra felrekryteringar då mina värderingar antagligen skiljer sig en del från deras.

Ledsen för konstiga bilder och typ inga bilder alls men jag lämnade usb-sladden hemma och orkar inte stirra med en ny. Sladden är på g med posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0