Shopping at the mall

Det blev ett par saker inhandlade idag. Det som var det mest nödvändiga var då skorna och ja, jag hittade ett par svart helt "vanliga" skor som jag inte orkar ta något foto på. Tydligen är en 8 för litet för mina fötter och en 9 för stort så det fick bli en 8 ändå och så får jag hoppas på att de töjer sig något.

Gallerian var helt ok och jag hann egentligen inte gå iegnom den helt men jag hittade helt klart iaf två klädbutiker som passar mig, den ena heter Forever 21 och den andra minns jag inte riktigt namnet på.

Mitt första besök på hypade Victoria Secret är nu också avklarat och visst finns det en del roliga saker där inne, det kan jag inte förneka.



Det blev ett par fynd på rean och alltihopa gick inte på mer än ca 160 kr någonting.




Dock blir det lätt att man köper på sig massa lotions och parfymer som man aldrig kommer använda. Men det var ju billigt iaf ;)



Efter shoppingturen fick jag äran att följa med hem till host familyn då de andra tjejerna skulle få filtar till sina rum och MY GOD vilket hus kan jag lova. De bor i en såndär inhägnad där man endast kommer in om man bor där och det var en hel del pampiga hus innanför grindarna samt golfbana. Kan inte riktigt släppa hur huset såg ut än!! De tog oss även på en liten sight-seeing vid stranden, så nu vet vi vart vi ska hänga när det blir varmare.

Bilderna är tagna med min kassa mobilkamera, jag hoppas på den där sladden till kameran snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0