21 Jump Street

Vi upptäckte att vi behövde en hel del annat till vårt grupparbete och omfördelade arbetet lite varpå jag kom iväg på bio istället. De flesta av tjejerna här är helt sålda på Channing Tatum så vi såg hans senaste film; 21 Jump Street. Det var en film helt i min smak, men den uppskattades nog inte lika mkt av alla tjejerna. Jag skrattade iaf så jag nästan dog under vissa delar och kommer definitivt se den någon gång i framtiden igen. Tips! (Det blir ju inte mindre dåligt av att Johnny Depp dyker upp under fem minuter heller ;) )

Resten av kvällen har vi bara slöat hemma i suiten och halvkollat på Americas Worst Crimes eller vad det heter. Tove kom förbi under sin joggingtur och tappade väl lite lusten att jogga vidare när hon hade sett ett par mindre roliga klipp haha! Nu ska jag sova. Hoppas på sol imorgon, men det ser inte lovande ut enligt väderleksrapporten :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0