En helt vanlig frulle..?

Det här var vad jag fick med mig från Wag-out i förmiddags till frukost. Ganska likt de lunchlådor vi fick under vår språkresa i England faktiskt.



Det här är även en del av det stående sortimentet som de erbjuder. Istället för mackan kan man annars välja en portion pasta med köttbullar antingen i vit- eller rödsås, man kan välja en pizza eller en stor sallad med bara grönsaker och ost. Har man tur så har de ibland lite skinka eller "kyckling". Istället för bananen kan man välja konserverad frukt i en mugg och istället för kakorna kan man välja vanilj-, choklad eller jordgubbspudding. Fina grejer! Nu är det ju som tur är inte Wag-out man hänger på för varje måltid, nej istället är det denna vackra synen vi möts av inne i Wag:


När jag ser detta på bild ser det riktigt oaptitligt och skrämmande ut, men jag ville bara visa er verkligheten på college!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Johansson

Trevlig helg önskar jag dig! Kram

2012-03-02 @ 19:49:46
Postat av: Inger Ahlqvist

Hur går detta för dig ??????

Kram

2012-03-02 @ 20:01:18
Postat av: Garbogris

Meh uuuuuuh. Jag blir äcklad av att bara se på bilden. Bara fett och kolhydrater, suck.

2012-03-03 @ 00:41:50
URL: http://garbogris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0