Fast i Philly?

Haha jag dör. Vilken lång bloggpaus det blev. När jag kom till flygplatsen sa de att mitt andra flyg var försenat och för att inte jag skulle komma fram ännu senare bokade de om mig till ett annat bolag aka det sämsta bolaget; US Airways. Ist för byte i Atlanta skulle jag byta i Philadelphia och vara framme i Newark kl. 19.30 ist för 21.30. Jag blev överlycklig eftersom Agust redan har suttit där och väntat sen 16 nånting, stackaren.

Men det lät ju för bra för att vara sant vilket det också var. Flyget från Wilmington var försenat med 45 min, jag landade i Philly 30 min innan nästa flyg och i en annan terminal såklart. Kom fram till gaten typ en kvart innan avgång men det är fel gate. Går och läser på skärmarna som visar på den gaten fortf och att det är i tid. En man börjar prata med mig och tycker med att det är under all kritik att de inte har ändrat infon och ingen vet nåt. Till slut får jag hjälp och hittar rätt gate men det är framflyttat till 20.45 ist. Mannen skulle vidare till Kansas och fick plats på ett annat flyg ist medan jag nu sitter här och väntar. De kom nyss och berättade att vi boardar kl. 20 och kanske kommer iväg tidigare.

Och nu kommer det bästa: VI ÄR TVÅ PASSAGERARE på flyget. TVÅ. Ursäkta men hur går det ihop sig? Jag skiter iofs i vilket, nu vill jag fram till Agust!

Och nu dör batteriet i min iPod :D Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0