Gårdagen slutade visst inte med skrattmiddag...

... efter mitt blogginlägg hängde jag nämligen på gänget ut till Fibbers trots att jag när jag kom hem intalade mig själv att jag inte skulle. Varför skulle jag inte? Inga lektioner idag, har inte umgåtts så mkt med flera av de som skulle ut på ett tag, har knappt gått ut överhuvudtaget här borta och nu till det viktigaste; DET ÄR BARA DRYGT 5 VECKOR KVAR AV TERMINEN! Hjälp, vad hände? Plötsligt kom detta över mig som en våg av blandade känslor. Jag har haft det mkt tuffare med saknad av er där hemma än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig och självklart ser jag fram emot att komma hem igen. Men jag har också haft det väldigt bra här och har det fortfarande, jag måste försöka njuta av den tiden som är kvar nu för det här kommer aldrig att hända igen. Det är så typiskt mig att skynda igenom nuet, men nu ska jag verkligen försöka ta vara på varje dag som är kvar och spendera dem väl tillsammans med alla härliga människor jag har träffat här!


Förfest hos oss! Vi spelade en, för mig som svensk, modifierad variant av ölspelet!


Många skratt!


En av aussies och jag som inte direkt drog på mig partystassen. Mina UNCW flip-flops fick duga till som partyskor, haha.


Ett exempel på det jag skrev om igår, att jag ibland umgås med svenskar och ibland med amerikaner och andra internationella. Bland de som förfestade och gick ut igår var jag ensam svensk. Här har vi en salig blandning av britter, amerikaner, aussies och fransoser!


Söta brittiskan jag delar suite med!


Hejsan hoppsan, vad hände här? Till mitt försvar kan jag säga att det inte blev någon milkshake. Pommes och kycklingwrap är iofs mer än tillräckligt...


Vi placerade oss mitt i ett otrevligt larvbo, vad är det med Wilmington och alla äckliga insekter?

En supertrevlig kväll med alldeles lagom av allt (förutom maten) så idag mår jag som om inget har hänt! Nästan iaf ;) Nu ska jag försöka komma undan ett grupparbete till förmån för att gå på bio... Vi har flyttat på den här uppgiften ett antal ggr känns det som så en eller två dagar till kan väl inte skada ;)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Njut av tiden du har kvar där.Vi saknar dig också här hemma, men vi är kvar och väntar på dig.Kram

2012-03-30 @ 22:17:53
Postat av: Mor

Å vi saknar dig! Men som sagt va, vi är här när du återvänder efter ditt äventyr <3 kram

2012-03-31 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0