Grattis på 27årsdagen fina Lina!

Idag fyller en av mina bästa vänner år, nämligen den här godbiten: (Det var svårt att välja en bild)


Hade jag varit hemma hade du definitivt fått en gul ros av mig!


Oslo hade inte varit detsamma utan dig!


Den här hälsningen vore inte detsamma utan din välkända min! Dock är denna light jämfört med många andra bilder ;)


Okej, jag kunde inte hålla mig - Förlåt! Du vet att jag lägger upp den av kärlek :)


Tjejkväll hos dig 2009! Rosa Pantern är inte dumt.


... Så dumt att man måste ta med sig pantern ut på krogen haha! 2009 var ett år det hände mkt!


Backyard Babies konserten 2009 där vi var mer intresserad av öltältet och missade mer än hälften av spelningen!


Vår första gemensamma ridtur, 2009 - Må det bli många fler. Eller..? :)


Hårdrockskryssningen 2010! Jag är så glad att ni två går så bra ihop :)


Nyår 2010! Du vackra skapelse :)

Tack för att du finns i mitt liv! Hoppas det blir mååånga tillfällen att fota framöver också. Ha en fantastisk födelsedag. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag dör! Ser ju som en mongis där bredvid hästen! Du missar inget stort partaj för tänkte bara fira lite med familjen.

Längtar efter dig söt! Puss puss o tack för uppvaktningen :)

2012-03-29 @ 13:21:52
Postat av: Mor

Haha den ridturen glömmer jag aldrig :O) Lina din häst gick ju knappt framåt !

2012-03-29 @ 20:37:57
Postat av: Lina

Haha nej, skulle få en snäll häst så fick jag världens mes häst! fast jag var iofs livrädd iaf haha!

2012-03-30 @ 08:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0