Hejdå!

Tänkte bara lite snabbt skriva hejdå för nu drar jag till NEW YORK!!! Som jag har längtat, har varit helt pirrig hela veckan :) Det kommer bli en liten bloggpaus, men kanske dyker det upp något litet inlägg - Vi får se!

Sjutk bra idé att tvätta idag insåg jag... För en gångs skull var alla maskiner fulla när jag kom dit vid 9.30-tiden, när jag äntligen fick maskiner och tvätten var klar hade jag stoppat in kläderna i två tumlare som inte fungerade. Det är alltid lika kul att upptäcka det 60 min senare... Särskilt när man har bråttom. Nu är väskan färdigpackad iaf men jag har INTE skrivit mitt paper. Sjukt stabilt detta. Är rädd för att väskan väger för mkt med, vi har ju ingen våg här så jag har ingen aning om vad den väger. Fast jag har ju inte stoppat ner alla grejer jag hade med mig hit hemifrån så förhoppningsvis är det lugnt.

Ha en bra helg och kommande vecka så hörs vi snart igen!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Anna papper stavas med 2 p

2012-03-08 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0