Mardröm om gäss

Inatt vaknade jag av att jag grät och det var inte p.g.a. att jag saknade Agust eller någon annan. Det var för att jag drömde att jag befann mig på en bondgård där jag blev vittne till hur de högg av flera gäss deras ben och vingar medan de fortfarande var levande. Jag hör fortfarande de hemska ljuden som kom ur deras små (stora) näbbar. Nu till den stora frågan, vad betyder nu detta? Jag avskyr fåglar och verkligen gäss. Jag är livrädd för dem, man har ju hört historier om hur de jagar folk och hugger efter dem haha... Nästan som den där galna älgen som härjade i Norrahammar för 10-12 år sedan. Man tycker även att jag borde ha blivit van vid konstiga drömmar vid det här laget då jag minns flera stycken efter varje natt men jag slutar aldrig att förvånas av min hjärna.

Dagen har försökts spendera på att plugga till morgondagens exam vilket jag nog får erkänna har gått sådär. Helt plötsligt fick jag för mig att söka någon sommardistanskurs på halvfart, så en del tid lades på att kolla upp det och jag "packade" med Agust via Skype och fick äntligen ett Skypesamtal av min fina Lina!

Det absolut dummaste man kan göra dagarna före en exam är även att ladda hem appen Draw Something... Varför? Jag såg ju hur det gick med Hugo appen. Där fanns det ett slut, det verkar det inte finnas på DS. Ajaj! Men är ni sugna på en omgång så fixa den ni med :)

Idag kändes det för första gången på två veckor även riktigt bra att träna igen! Orken var äntligen tillbaka igen och vi körde ett nytt cardioprogram som involverade koner, löpning, höga knän, sidolöp, kickar och upper cuts. Vi ska köra samma på torsdag igen sen blir det detta programmet en dag i veckan och det andra programmet vi har kört den fram till nu den andra gången. Jag har en hatkärlek till det så ville inte släppa det helt.

Nej, åter till crammingen av COM-innehållet. Nu snackar vi verkligen plugga-inför-prov-på-gymnasiet-nivå. Tillvägagångssättet alltså...

Dagen ros går inte till den killen som släppte världens äggfis i gymmet så jag var nära att kräkas och min PT med flera säkert trodde att det var jag som var den skyldige.

Kommentarer
Postat av: Tran

Vi tycker alla att det är lika spännade med drömhistorier :P

2012-03-07 @ 14:28:48
Postat av: Anna F

Det är valfritt att läsa Lina!

2012-03-07 @ 15:21:26
URL: http://fransan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0