Nu vet jag...

... definitivt varför alla är sjuka hela tiden! AMERIKANER TVÄTTAR INTE SINA HÄNDER EFTER TOALETTBESÖK! (Nu drar jag lite fint alla under samma kam här, men självklart finns det de som faktiskt gör det också.) Ett stort urk på det va? Det har jag tänkt på både här hemma i suiten och i restrooms i skolbyggnaderna. Sen ser jag även tendenser till att hosta rakt i sin hand. Bedrövligt är ordet!


(Bild lånad av http://jagochpyret.blogg.se)

Ps. Jag vågade mig på det sista försöket av quizzet och fick slutligen 24/30 vilket är 80%. Inte helt nöjd men ok.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan meddela att det gör inte engelska heller! Vi stod i kön för toabesök i pausen på matchen vi var på. Världens längsta kö verkligen men det gick undan o helt plötsligt var det vår tur. Vi fattade inte hur det kommer sig att engelskorna skulle vara snabbare än svenskar på at kissa. Då såg vi det. De tvättade inte händerna! Utan bara in snabbt o snabbt ut. Smidigt för oss men kanske inte så najs.. :)) Puss

2012-03-02 @ 08:38:13
Postat av: Mor

Då får du väl LÄRA dem göra det !Snuskhumrar!

2012-03-02 @ 14:32:31
Postat av: Sara

Nej det är vidrigt.. men det finns svenska folk som gör det också tror mig, mysigt o skaka den handen sen..

2012-03-03 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0