Resultat av midterms

Det blir ett kort inlägg, då jag är supertrött och lite butter över ett grupparbete i HRM som jag har med en person jag helst inte hade haft det med. Egentligen borde jag väl bara vara glad över de resultat jag fick tillbaka idag från midtermsen. Eller ja den i COM var väl sådär, 77% (C+) men däremot fick jag 92/100 på mitt paper om kyrkan, det var kul!

Sen G&L är ju en historia för sig. Allvarligt talat, vad är det för en professor? Jag skrattar ihjäl mig. Jag fick 87/100 antar jag. Det är ju 100 poäng på allt annat vi har gjort här. Det är väl egentligen ett B, men han hade hittat på egna betyg tydligen och jag fick ett A? Typ hela klassen fick ett A. Och nej, detta är inte en av de ggr där jag säger att det har gått skit och det gick bra. Det gick INTE bra, jag svarade inte på en fråga och förstod inte hälften. Visst, han hade pekat ut ett par ställen där det var fel svar men det borde ha varit minst lika många till... Det är fler än jag som är förvånade över sina betyg kan jag lova. Jag tänker inte klaga, men han verkligen en annorlunda syn på det här med undervisning. Nästan så man skulle kalla det för fusk, fast från hans sida. Mycket märkligt.

Sen säger jag bara såhär: Orka med grupparbete med en person som sitter och säger "Hmm, ehhh, öhhhh, vaaaa, jag vet inte" hela tiden och är sämre på engelska än vad jag är trots att hon har bott och pluggat i ett engelsktalande land det sista året innan hon kom hit. Orka med det fyra måndagar och fyra olika uppgifter. ORKA.


Men den här mannen orkar jag med desto mer! (Nämen se där ja, där är klänningen igen.) Är det inte gulligt att Agusts skägg matchar min hårfärg haha? Fast egentligen är inte mitt hår så rött ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin bild på er!

2012-03-27 @ 12:39:13
Postat av: Mor

Fina ni är ! Bilden ser inte äkta ut !

2012-03-27 @ 22:01:40
Postat av: Malin A

Undrar hur era framtida barn kommer att se ut ;)

2012-03-27 @ 23:44:36
Postat av: Anna

Haha ja färgerna på barnen är det ingen tvekan om. Jag skulle bli mycket förvånad om vi skulle få en olivfärgad, brunögd, brunett :D

2012-03-27 @ 23:46:18
URL: http://fransan.blogg.se/
Postat av: Mor

:=O) Malin skulle tippa på att de kommer se ut som dig ! Fast nu är du ju blond !Men som förr !

2012-03-28 @ 08:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0