Shopping & Olive Garden

Idag kom det ett efterlängtat paket på posten med en stooor påse lösgodis och två fantastiskt fina teckningar av min goa 2,5 årige gudson. Ett par hjärtan och ett försök till att skriva mitt namn kunde jag minsann beskåda. Iaf var det vad mina ögon ville se ;) Dessa kommer genast att åka upp på väggen vid min säng. Kanske kan de hjälpa mig att sova bättre! Tack än en gång Caroline! Guld värt :)

I eftermiddags drog tjejerna iväg på en liten shoppingrunda. Vi startade med Victoria's Secrets, fortsatte med skoshopping på Belk som hade en enorm rea samt en 20% kupong ytterligare i kassan. Inga "denna kupong används endast vid ordinarie pris" där inte! Därefter ville några av sällskapet till en Adam & Eve butik, medan vissa andra delar av sällskapet kanske hellre hade klarat sig utan. Vi hann även med ett besök på en stor second hand butik innan vi rundade av med middag på en "italiensk" restaurang - Olive Garden. Besviket får jag nog erkänna att maten smakade allt annat än italienskt. Jag tvivlar på att de ens vet vad riktig italiensk mat är. Det fanns inte ens olivolja på bordet... Well well, det smakade bättre än Wag iaf.



Jag fyndade faktiskt en hel del idag; fem par trosor och en massageolja från VS, ett par superfina high heels från ett för mig okänt märke på Belks för bara 140 spänn (ordinarie pris 700) och fyra toppar från Second Hand butiken varav ett plagg var ett Juicy Couture linne som inte ens är använt då originallappen sitter kvar och vittnar om vad den skulle ha kostat, vilket för mig är ett skämt - Ca 1000 spänn. För ett linne..? Jag hade kunnat gå där inne betydligt längre men de stängde och vi var hungriga så det får bli en annan gång.

På Belks hittade jag även två andra skor som var helt sjukt snygga och billiga men alldeles för hög klack på. Jag gjorde iaf ett försök att gå i dem en det var stört omöjligt. Butiksbiträdet skrattade åt mig och besviket fick jag lämna ifrån mig dem båda. Jag beundrar verkligen de tjejer som har förmågan att gå i den klackhöjden (nästan 20 cm, jag lovar!)

Jag skulle ta bilder på mina fynd men kameran dog så det får vänta tills imorgon.

Nu väntar sängen, god natt/god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0