Solen skiner, himlen är blå...

... Och tydligen blev den vita valrossen som törstat efter sol i flera månader lite för exalterad och glömde allt vad solkräm och försiktighet heter. Nästan allt, ansiktet fick sig en dos av ssf 30 iaf! Strålande solsken och 27 grader varmt är det här numera och jag älskar det! Så gör även mina luftrör vilka inte har vart bra sedan jag kom hit i januari förräns, hör och häpna, IDAG! I NYC trodde jag ett tag att jag var på väg att få astma, okul värre.



Det räckte tydligen med en dryg timme för att man skulle få en rejäl dos av andra gradens brännskador.



Näsan fick ta en del stryk den med som vanligt, trots solkrämen. Inte lätt att ha en näsa som sticker ut.



Nej, jag skojar bara. Riktigt så dum är jag inte. Men vi hade lite kul med Ediths kamera ;) Det ser mer ut som bilden ovan här!

Ediths kamera gör tydligen även att man tappar ett par kilon, för sådär ser inte jag ut längre. Enligt vågen jag ställde mig på i NYC har jag "bara" lagt på mig ett pound (ca 600 gr) vilket jag är 1000% säker på inte stämmer och jag har ju knappast tappat muskler vilket isf borde vara den logiska förklaringen till den pyttelilla viktökningen. Jag skulle nog säga att jag har mer muskler nu än när jag kom hit. Märkligt. Mannen var snäll iaf och sa inget förutom att han inte förstår varför jag gör såhär mot mig själv och det förstår inte jag heller. Nu har jag inte ätit en kaka eller annan skit på två hela dagar iaf haha... Alltid en början. Men nu är inte detta en viktblogg så det var det var det enda ni får höra om detta! Typ.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Kanada

Svar: Haha japp det är helt rätt, det är Skaburbian Collective. Så, du känner till dem? Vart är du ifrån? :)

2012-03-21 @ 04:50:56
URL: http://finest.se/jenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0