Vår definition av bra mat är inte okej.

"We want good food tonight, not Wag or Hawks" sa jag och brittiskan varpå vi knallade iväg till Cook-out och köpte friterad kyckling i wrap, pommes och milkshakes.


Inte okej någonstans.

Och inte kände man sig gladare efteråt än man skulle ha gjort efter en middag på Wag eller Hawks. Jag tror dock inte att vi syftade till bra mat som i nyttig mat utan snarare till bra mat som i god mat.



Well well, gjort är gjort. Imorgon är det måndag och det finns alla möjligheter för en nyttig vecka. Eller? Denna veckan klarade jag mig fram till torsdag kväll utan en enda kaka, godis, glassbit iaf. Summerat kan jag säga att visst jag har ätit skit men inte alls lika mkt som jag har gjort tidigare veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0