Veckans träning - Snart på banan igen

Jag är fortfarande inte helt i form men det är betydligt bättre än förra veckan iaf. Riktigt segdraget var det denna gången... För den intresserade kan jag berätta att jag har snytit blod i fyra dagar och ett tag trodde jag nästan att jag hade fått bihåleinflammation. Jag tog de tabletterna Edith hade fått mot tryck i bihålorna ett par dagar och har iaf klarat mig utan nässpray de senaste dagarna nu. Jag siktar på att vara helt återställd på torsdag iaf :) Bara fyra dagar kvar nu!!

Veckans träning blev inte så som jag hade velat men det är bara att acceptera läget helt enkelt.

Måndag: Inte helt kry
Tisdag: PT-timme intervaller/styrka
Onsdag: Inte helt kry
Torsdag: PT-timme intervaller/styrka
Fredag: Vila
Lördag: Styrka + Cardio Dance hiphop
Söndag: Vila


(Bild lånad från http://www.dance-for-kids.com)

Såhär trodde jag att jag såg ut på dansen, men det gjorde jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0