Veckans träning!

Jag vet att det antagligen inte är särskilt spännande för er att läsa om hur mkt jag har tränat eller inte, men bloggen är ju även till för min egna skull så ni får stå ut!

Det var roligt att komma igång igen och jag hade hoppats på att det skulle bli fem dagars träning denna veckan, men jag hann helt enkelt inte med det. Helgen bara försvann!

Måndag: Hann inte. Stirrskrev ett paper ist.
Tisdag: PT-timme intervaller/styrka
Onsdag: Intervaller utomhus med Valerie
Torsdag: PT-timme intervaller/styrka + löpintervaller
Fredag: Spinning, 45 min
Lördag: Vila
Söndag: Kajaking 1 timme/Hann inte!

Har knåpat ihop en ny spellista för spinningen som funkade bättre än förväntat. Riktigt peppande musik! Återigen 45 minuter lång.

Uppvärmning:
Ass back home - Gym Class Heroes ft. Neon Hitch

Uppvärmning/Smygstart backe 1:
You da one, remix - Rihanna

Backe 1:
Levels - Avicii
Born this way - Lady Gaga
Sexy and I know it - LMFAO
Set fire to the rain, remix - Adele

Återhämtning:
Ai se eu te pego (nossa nossa) - Michel Telo

Backe 2:
Made of - Amanda Fondell
Man down - Rihanna
Fade into darkness - Avicii
Stronger (What doesn't kill you) - Kelly Clarkson

Nedvarvning:
Neighbor - Band of horses

Jag läste att Atlantis Spa har blivit köpta av Sportlife där hemma, så spännande! Det innebär ju en utökning av passen, jag vet att de på Sportlife nere på stan har betydligt fler Les Mills pass så det ska bli kul. Eller vad säger ni andra Atlantis-fölk :)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0