Chokladfondue

Svennegänget drog till Mayfaire på lite chokladfondue och varsin drink som lite av en avslutning. För Madde var en drink tydligen mer än hennes antibiotikafyllda kropp tålde och hon drog sönder hela sitt glas. Sen visade hon en sida jag aldrig tidigare har sett, skämssidan. Jag trodde inte att Stockholmare skämdes för något jag! Men det var ingen som ville ta åt sig äran för glaset så hon fick snällt stå sitt kast och be om ursäkt hahaha!


Mads, Toby & Schtekarn


Jag & Golf-Sofia


Mumsfilibabba!


Ajabaja Madde, vad hände här?

Trevlig avslutning på min sista dag som student i USA! Den sista examen köttade både Madde och jag på ca 20-25 minuter och även om vissa av frågorna var lite kluriga så är jag väldigt säker på att det gick bra!

I'm done!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0