Dan före dan

Imorgon smäller det. Imorgon gör jag min absolut sista dag som collegestudent! Något som känns både skönt men ändå lite sorgligt. Mitt sista paper i G&L är redo för utskrift och inlämning och jag är väl så gott som redo för examsen i det och COM. Eller, jag har inte läst igenom anteckningarna till G&L ännu, men det är än en gång en open-notes exam plus att en del av frågorna kommer att handla om den sista filmen vi såg så det ska nog gå fint. Till COM var det knappt inget att plugga och jag får förlita mig på mitt minne från andra halvan av terminen... Men den review vi hade igår gick kanon och jag kunde alla frågor utan en så jag tror det kommer att gå bra där med. Den där kursen känns fortf långt ifrån akademisk...

Igår gjorde jag ju OB examen och den var lite småklurig, men det kändes ok. Idag lade hon upp poängen och jag scorade 30/30! Dock var det två extra credit frågor värda 10 poäng sammanlagt så nej, jag hade inte alla rätt men jag skrev på dessa och lyckades antagligen samla ihop ett par poäng därigenom också. Jag har inte berättat att jag glömde skicka in den där förbenade dagboken jag har skrivit på under terminen va? Jajjemän. Nu har jag blivit så van vid att skriva ut allt och lämna in det personligen att när det för en gångs skull skulle skickas via mail glömde jag det helt. Jag kom på det morgonen efter och mailade och bad om ursäkt och hoppades att hon skulle överväga att betygsätta den ändå. Jag fick aldrig något svar så igår var jag ganska nervös när jag frågade henne om det efter examen. Hon försökte låta lite missnöjd typ men sa att hon skulle titta på det och idag lade hon upp poängen för det med och där fick jag 10/15. På närvaro hade jag ju full poäng och på deltagande fick jag 18/20, där hade jag förväntat mig max 10 så tydligen har hon tyckt att jag harvarit tillräckligt aktiv! Detta innebär en total poäng på 91/102.5 och ett slutbetyg som heter A-, woho! Det hade jag inte räknat med, men eftersom det även innan jag kom hit var och fortfarande är mitt favoritämne känns det väldigt kul!


Ingen vacker syn! HalvtbakismesttröttAnna i fredags utanför Fuzzy Peach! Tänk som jag panikade i helgen över OB. Nu i efterhand är jag väldigt glad att jag gick ut i lördags och inte satt hemma och pluggade ännu mer.


Kommentarer
Postat av: tran

Hur söt som helst ;)

2012-05-02 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0